prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 24 czerwca 2015

romantyczna kartka na koniec roku

A teraz kartka, która jako pierwsza od bardzo dawna nie powstała na wyzwanie,
a na potrzebę chwili, tj. zakończenie roku szkolnego mojego syna.
I jeszcze jeden powód - znalazłam przepiękną kartkę w necie,
jak tylko odnajdę informację o autorce, to ją tutaj zamieszczę.
Już wiem - autorką jest  Ikemo, a pod linkiem oryginalna praca, na której bazowałam.
Kartka tak mnie zachwyciła, że nie mogłam oprzeć się pokusie własnoręcznego jej wykonania.
Poniżej efekty pracy moich kopiorączek ;)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz