prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 12 sierpnia 2015

album z motylem "na sznurku"

Już jakiś czas noszę się z zamiarem umieszczenia na blogu 
zdjęć wykonanych przeze mnie albumów.
Pierwszy z nich ma wymiary 20cm x 20cm i składa się z 7 kart łącznie z okładką.
Karty z birmatu o grubości 1,2 mm okleiłam z obu stron papierami
i ozdobiłam papierowymi elementami.
Kolorystyka to fiolet i róż w pastelowych odcieniach.












Ponieważ był to mój pierwszy album jaki wykonałam i powstawał z potrzeby chwili, a nie na zamówienie, więc dopiero po pewnym czasie okładka nabrała ostatecznego kształtu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz