prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

piątek, 24 listopada 2017

kartka imieninowa dla Kasi

Kartkę przygotowałam z okazji imienin dla mojej siostry Kasi
to już jutro 25 listopada

Kasiu z naj naj najlepszymi życzeniami,
a karteczkę wręczę Ci przy najbliższym spotkaniu :)










WYZWANIA:

wybrałam linię: gałązki/listki - kolor żółty - serwetka



wybrałam linię: koronka - sznurek - tekturka



weekendowe wyzwanie na FB - LemonCrafters


wpis z dn. 1 grudnia 2017
moją kartkę wyróżniono w wyzwaniu na blogu CherryCraft


ślicznie dziękuję :)

8 komentarzy:

  1. Piękna i elegancka kartka. Siostrze na pewno tez się spodoba :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna. Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO. Pozdrawiam Marta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kartka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu EKO-DECO -- BOŻENA;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna, energetyczna kartka! Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko-Deco. Pozdrawiam, Ewa DT

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory! Świetne połączenie. Dziękuje za udział w wyzwaniu, Olga DT Eko-Deco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncrafters.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń