prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 4 stycznia 2018

karnawałowe maski

Karnawał rozpoczęty, także w szkołach
moja starsza córcia zaplanowała dla mnie wczorajszy wieczór :)
a młodsza dopełniła zamówienie ;)
obie określiły kolor, a co do reszty mogłam już sama decydować

maski powstały szybko i z tego co miałam pod ręką
bazę wycięłam z papieru wizytówkowego i pomalowałam najzwyklejszymi
wodnymi farbkami, które zostały z poprzednich szkolnych wyprawek, do dyspozycji aż ;) 12 kolorów - szał,
więc różowy powstał jako mix czerwieni i fioletu
srebrne i złote linie namalowałam farbkami do szkła z Ikei, które moja starsza znalazła w tym roku po choinką, odrobina brokatu, brokatowych gwiazdek i pióra
najlepsze gumki to te z tekturowych teczek, więc dwie teczki zostały ich pozbawione
radość i sypiący się dookoła brokat, a po zdjęciu również brokatowy "makijaż" na twarzy
:)








WYZWANIA:




9 komentarzy:

  1. I wyszły pięknie, nawet jak na ostatnia chwilę. :-)
    Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Scra'N'Skill - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, kolorowo i karnawałowo. Piękne obie. Dziękuję za udział w naszych wyzwaniach na blagach DIY I Scrap'n'skill, pozdrawiam i życzę powodzenia. Inka-art z DT

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszły;) niby proste, ale mają wiele uroku;)
    W zeszłym roku też robiłam z moją Pociechą papierowe maski, oczywiście nie obyło się bez brokatu, cekinów i piór...;D Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne żywe kolory no i pióra ! Dziękuje za udział z wyzwaniu Scrap’n’skill

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki...wyraziste i te piórka fantastycznie;) Dt SNS

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra robota! Żadna maskarada nie powstydziłaby sie takiej maski. Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY/ Kasia DT DIY

    OdpowiedzUsuń