prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

sobota, 3 marca 2018

zaproszenia na komunię 12/2018 wersje kwiatowe

W końcu mam i napatrzeć się nie mogę
na przepiękne papiery od Karoli, jak już się napatrzyłam
to pocięłam i kombinowałam, a oto co powstało
i pewnie jeszcze trochę powstanie bo kombinacji jest mnóstwo :))))

Pierwsza propozycja z przewagą różu i dodatkiem pięknej mięty
zaproszenie otwierane na dwie strony z kielichem i hostią,
przewiązane różową tasiemką.





Propozycja druga - tym razem kwieciste tło z przewagą mięty w drobne, białe groszki
zaproszenia otwierane klasycznie na jedną stronę, przewiązane różową tasiemką,
z dużą, ażurową hostią na różowym tle.





I propozycja trzecia, ponownie otwierana na obie strony,
tło miętowe z różowymi i żółtymi kwiatami, przewiązane jasnożółtą tasiemką,
z dużą hostią na miętowym tle





A poniżej pokazałam, że kombinować można dalej nawet z tym samym tłem i układem elementów,
wystarczy chociażby zmienić tasiemkę z żółtej np. na różową.


lub zastosować zamiast dużej hostii hostię z kielichem :)


mix

1 komentarz: