prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 4 listopada 2015

granatowa kartka bożonarodzeniowa

Nadszedł czas na kartki świąteczne :)).
Temat odpychany przeze mnie od dość dawna, nie należy tego odczytywać 
jako odpychający ;) chociaż podchodziłam do niego jak pies do jeża :).
Po wielu godzinach spędzonych w necie na poszukiwaniu inspiracji
mocno "zainspirowana" zaczęłam jak to mój mąż określił
produkcję ...

W sumie powstało kilkanaście kartek.

Ta powstała jako jedna z ostatnich. Papier w paseczki wyglądał dość hipnotycznie, 
oczy lekko wariowały, więc użyłam szablonu, pasty i brokatu, 
żeby paski nie dominowały. Niestety na zdjęciach nie udało się uchwycić
mieniących się elementów. 
Cała kartka granatowo-biała.










karteczkę zgłaszam do wyzwania
# 40 praca w świątecznym klimacie na Artimeno

3 komentarze:

  1. Piękna praca, bardzo ciekawa kompozycja, ale czy mogłabyś wskazać ,gdzie w pracy użyłaś papier kraft?
    (to jeden z wymogów wyzwania Artimeno)

    OdpowiedzUsuń
  2. praca bardzo ładna, jednak obawiam się że nie spełnia wymogów wyzwania. Pozdrawiam Aga DT

    OdpowiedzUsuń
  3. praca oryginalna, ale niestety nie spełnia warunków wyzwania. Pozdrawiam Aga DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń