prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 4 listopada 2015

kartka z zimowym krajobrazem w tle :)

Tę kartkę bardzo polubiłam.
Stało się tak dlatego, że użyłam w niej wykrojnik, który bardzo mi się 
podobał na innych kartkach i specjalnie kupiłam go w tym roku
do swoich prac. Śliczny zimowy krajobraz "pomaziany" dodatkowo pastą
mającą dać efekt zasp śnieżnych i posypany brokatem.
Na pewno wykorzystam go jeszcze wielokrotnie :)

I jeszcze tag - wers z piosenki "Czerwonych gitar", ulubiona świąteczna piosenka
mojego taty i moja także :) z lat nieco bardziej młodzieńczych ;) :)))











karteczkę zgłaszam do wyzwania
# 40 praca w świątecznym klimacie na Artimeno

1 komentarz:

  1. Kartka jest przepiękna, ale czy mogłabyś wskazać, gdzie użyłaś papier kraftowy?

    OdpowiedzUsuń