prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

czwartek, 12 listopada 2015

Świąteczna kartka Amelki

Kompozycja świąteczna autorstwa mojej 6-letniej córeczki,
jestem DUMNA :)))), bo wyszła jej bardzo zgrabna karteczka :)) 
{sama dobrała elementy, złożyła i wykończyła mediami}, 
karteczka ma już swojego adresata, 
Kochana Babciu wyczekuj listonosza :))


Przyznaję, że nic a nic jej nie pomagałam, nie podpowiadałam. Sama wybrała
papierowe elementy i jak do tej pory jej dewizą było " im więcej tym lepiej ", 
tak w tym przypadku musicie przyznać, że nie ma przesady.
Karteczka jest uporządkowana, wyważona i zgrabnie skomponowana.




A tutaj trik, który sama wypróbuję, czyli światełka w oknach domków :)


W najbliższym czasie NA PEWNO pojawi się mój lift tej karteczki ;):))))

jak się bawić to się bawić :)
karteczkę zgłaszam do wyzwania # 23 "Z jak Zielony" na Kartkowe ABC



2 komentarze:

  1. Urocza kartka :)
    Dziękuję za udział w Zielonym wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń