prawa autorskie

Zdjęcia, prace, jak i treści zamieszczone na blogu są własnością autorki bloga, jeśli jest inaczej - jest to zaznaczone. Wykorzystywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie zdjęć, treści, jak i wzorów autorskich w jakikolwiek sposób możliwe jest tylko za zgodą autorki bloga.

środa, 4 listopada 2015

kartka świąteczna

Ta karteczka powstała jako pierwsza z "serii" Święta 2015 ;)

Aby moja praca szła w miarę sprawnie postanowiłam, że będę brała 
papiery z bloczku po kolei jak idą i robiłam na nim kompozycję, jaką 
w danej chwili miałam w głowie.

Poniższa kartka jest dość skromna, nie przytłacza wielością elementów,
ale większość moich kartek jest dość oszczędna w formie,
nie nabrałam jeszcze na tyle odwagi, aby dać się "ponieść" 
i zaszaleć przez duże "Z".

Na "szaleństwo" ;) jeszcze trzeba będzie poczekać :)






Kartkę zgłaszam do wyzwania
#11 Studio75

1 komentarz:

  1. Piękna :) Jest skromna, jak piszesz, ale klimatyczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń